Tillbaka till alla evenemang

Konsert: Whispers in the garden

• Uppsala Fabriks och Hantverksforening 6 Nedre Slottsgatan Uppsala, Uppsala län, 753 09 Sweden (se karta)

KONSERT 1 APRIL PÅ SLOTTSBIOGRAFEN. GRATIS FÖR MEDLEMMAR!

Välkommen till konsertversionen av Whispers in the garden på Slottsbiografen 1 april kl 15.00. Konserten är en musikberättelse om både sårbarheten och kraften i moder natur. Verket är skrivet och producerat av Huat Kee Ng och Ng Lid Sine (Malaysia)

Medverkande: Sani Gamedze (sång), Magnus Peterson (flöjter och sång), Vassilis Varelas (gitarr), Stefan Ås (kontrabas) och Kee Ng (berättare).

Särskild gäst: Coste Apetrea

Antalet gratisbiljetter för medlemmar i Uppsala hantverksförening är begränsade. Kontakta: teaframes@gmail.com

Biljetter: https://www.tickster.com/sv/events/fxdwfx409pv171r/2024-04-01/whispers-in-the-garden-the-concert

150 kr för vuxna, 50 kr för pensionärer och studenter.

Föregående
13 januari